Strona główna » Regulamin

Regulamin

REGULAMIN SERWISU

Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem serwisu internetowego www.Gsm-Spec.pl oraz zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki sklepu i klienta oraz zasady postępowania reklamacyjnego. Złożenie przez klienta zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

INFORMACJE O FIRMIE

Właścicielem Sklepu internetowego jest firma Gsm-Spec Wojciech Walczyk prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Krakowie 31-031, przy ul. Dietla 97;

Działalność gospodarcza zarejestrowana w Ewidencji Działalności Gospodarczej przez Prezydenta Miasta Krakowa, NIP 679-261-44-87, REGON 356907833

PRODUKT

Wszystkie towary oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Wszystkie towary zostały wprowadzone do obrotu na rynek Polski legalnie. W wyjątkowych przypadkach, gdy jest to wyraźnie oznaczone w nazwie lub opisie produktu mogą być oferowane towary używane bądź serwisowane.

CENY

Wszystkie ceny podane na stronach sklepu internetowego są wyrażone w polskich złotych (PLN), są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceną wiążącą dla stron jest cena po której klient zamówił towar w zamówieniu. Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który zależy od sposobu jej realizacji i jest niezależny od kosztu zakupu towaru. Przed złożeniem zamówienia podawane są informacje odnośnie kosztów dostawy.

PRAWA AUTORSKI

Wszelkie informacje dotyczące towarów i usług, materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte nanaszej stronie, kierowane przez Sklep do odbiorców i potencjalnych klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 k.c.). Wszelkie zdjęcia mają charakter jedynie poglądowy. Wygląd towaru uwidoczniony na stronie internetowej odbiegać może od rzeczywistego.

DOWÓD ZAKUPU

Na wszystkie zamówione towary w sklepie serwisie www.gsmspec.pl wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT. W przypadku, gdy kupujący będący osobą fizyczną składa zamówienie lub dokonuje zakupu przy użyciu danych (np. z podaniem nazwy pod którą prowadzi się działalność/firmy) dotyczących działalności gospodarczej prowadzonej przez tego kupującego, domniemywa się, iż zakup jest przez niego dokonywany w związku z taką działalnością i faktura w tym wypadku wystawiona będzie na tego kupującego jako podmiot gospodarczy.

SPOSOBY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienia towarów lub usług składane są za pośrednictwem strony internetowej

  1. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą zatwierdzenia zamówienia przez Kupującego. Po złożeniu zamówienia automatycznie zostanie wysłana wiadomość e-mail z informacją o przekazaniu zamówienia do realizacji.

    1. Sklep zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawartej umowy w przypadku gdy poprzednio zawarte umowy z danym Kupującym nie zostały przez Kupującego wykonane z jego winy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w terminie dwóch dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Zapis niniejszy nie znajduje zastosowania w przypadku gdy Kupującym jest konsument.

    2. Sklep zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawartej umowy w przypadku gdy dostarczone urządzenie posiada wady ukryte (wygięcie, zalanie lub rozległe uszkodzenia ni pozwalające na prawidłowe korzystanie z urządzenie)

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Czas realizacji zamówienia standardowo nie przekracza 3 dni roboczych (liczony od godziny 0:00 dnia następującego po dniu zaksięgowania przelewu na koncie sprzedającego). Przez czas realizacji zamówienia uważa się okres od złożenia zamówienia do momentu przekazania zamówienia do wysyłki.

DOSTAWA TOWARU

Zamówione towary dostarczane są w sposób wskazany przez Kupującego w chwili składania zamówienia spośród dostępnych opcji dotyczących dostawy danego towaru w tym dotyczących wyboru firm kurierskich dostarczających towar.

Przesyłka wysłana za pośrednictwem firmy kurierskiej z reguły dociera do Kupującego na drugi dzień roboczy po dniu nadania paczki. Przesyłki do Paczkomatów dostarczane są zwykle do 2 - 3 dni roboczych do wyznaczonego punktu odbioru.

W sytuacji gdy doręczenie przesyłki było niemożliwe ze względu na niepodjęcie jej przez Kupującego w terminie awizowania przesyłki lub ze względu na wskazanie błędnego bądź nieaktualnego adresu lub też Kupujący bez uzasadnionych przyczyn odmówił przyjęcia przesyłki, Kupujący zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Sklepu dodatkowo kosztów zwrotu przesyłki do Sklepu oraz kosztów ponownego przesłania przesyłki. Towar zostanie ponownie przesłany wyłącznie po dokonaniu wpłaty przez Kupującego wspomnianych powyżej kosztów (na konto).

Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się niezwłocznie ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. Kupujący przyjmuje do wiadomości, iż warunkiem skierowania roszczeń przez Sklep w stosunku do firmy kurierskiej jest przedstawienie protokołu szkody. W przypadku niesporządzenia protokołu szkody Kupujący może zostać obciążony kosztami jakie z tego powodu poniesie Sklep.

PŁATNOŚĆ

Zapłata ceny za towar lub usługę następuje kurierowi przy odbiorze i sprawdzeniu paczki.

Zapłata ceny za towar lub usługę następuje drogą przelewu bankowego przekazany Kupującemu po dokonaniu zakupu.

W tytule przelewu należy umieścić jedynie numer zamówienia.

Koszt przesyłki widoczny jest podczas składania zamówienia, zależy od miejsca doręczenia towaru. Wysyłki pobraniowe są realizowane tylko w przypadku usług lub w przypadku ustalenia ze sprzedawcą .

W przypadku braku płatności do 7 dni od momentu złożenia zamówienia, zamówienie będzie anulowane.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

Kupujący dokonujący zakupu jako konsument (tj. jako osoba fizyczna, która nabywa towar w celu niezwiązanym z prowadzoną działalnością gospodarczą lub działalnością zawodową), który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem strony internetowej Sklepu lub telefonicznie, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania mu towaru stanowiącego przedmiot tej umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie do Sklepu, przed upływem tego terminu, odpowiedniego oświadczenia Kupującego.

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy dostarczony towar ze względu na swój charakter został nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Zwrot towaru zostanie przez Sklep przyjęty tylko wtedy, gdy odesłany towar nie był używany ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oryginał paragonu lub kserokopię faktury VAT i dostarczyć do Sklepu na adres znajdujący się w paragrafie Kontakt. Kupujący zobowiązany jest dostarczyć towar do Sklepu na własny koszt.

Zwrot zapłaconej przez Kupującego należności zostanie dokonany na podany przez Kupującego rachunek bankowy niezwłocznie, w terminie nieprzekraczającym 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy Zwrot ceny następuje drogą przelewu bankowego jeżeli zapłata ceny była dokonana w ten sposób. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania od Kupującego zwracanego towaru lub przesłania przez Kupującego dowodu odesłania towaru oraz formularza odstąpienia od umowy

Sklep nie odbiera zwracanego towaru w formie przesyłek za pobraniem.

GWARANCJA i SKŁADANIE REKLAMACJI

Towary i usługi oferowane w sklepie internetowym www.gsm-spec.pl są objęte gwarancją . Gwarancja obejmuje wady towaru powstałe z przyczyn tkwiących w samym towarze.

W ramach gwarancji Sklep zobowiązany jest do usunięcia wad towaru lub wymiany towaru na nowy według decyzji Sklepu.

Okres gwarancji wynosi 3 miesiące na usługi od dnia wydania klientowi towaru oraz 6 miesięcy na akcesoria. Na telefony komórkowe gwarancja jest określana idywidualnie.

Kupujący zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar do Sklepu. Sklep dokonuje naprawy lub wymiany towaru na wolny od wad w terminie 30 dni od dostarczenia towaru. O możliwości odbioru towaru Kupujący informowany jest drogą korespondencji elektronicznej lub telefonicznie.

Sklep, pomimo dołożenia wszelkich starań nie może zagwarantować, że dane zamieszczone w systemie sklepu www.Gsm-Spec.pl nie zawierają błędów, w szczególności z przyczyn wynikających z cytowania opisów dostarczanych przez producentów lub dystrybutorów towarów. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt .

W przypadku złożenia reklamacji, klient zobowiązany jest dostarczyć towar do Sklepu wraz z wystawianą gwarancją, dowodem jego zakupy (oryginał paragonu fiskalnego lub faktury VAT) oraz pismem reklamacyjnym. Sklep nie będzie przyjmował przesyłek pobraniowych. Dowód zakupu jest zwracany po rozpatrzeniu reklamacji lub korygowany.


 

Pismo reklamacyjne powinno zawierać dane adresowe Kupującego (wraz z numerem telefonu w miarę możliwości komórkowego oraz adresem e-mail), datę zawarcia umowy, powód złożenia reklamacji wraz ze szczegółowym opisem stwierdzonych wad oraz numerem rachunku bankowego na który miałby nastąpić ewentualny zwrot .

Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 14 dni roboczych od ich otrzymania. W przypadku uznania przez sprzedawcę reklamacji zostanie kupującemu wskazany proponowany przez sprzedawcę sposób i tryb postępowania przy jej realizacji (np. sposób zwrotu przez kupującego towaru, sposób odbioru nowego, naprawa itp.) - w takim przypadku Sklep ponosi również koszty transportu reklamowanego towaru. W przypadku odmowy uznania reklamacji kupującemu zostanie przedstawione uzasadnienie tej odmowy.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, w szczególności w przypadku stwierdzenia nieistnienia wady albo w przypadku uszkodzenia lub pogorszenia towaru z przyczyn, za które Sklep nie ponosi odpowiedzialności, w tym z przyczyn dotyczących Kupującego lub użytkownika towaru, towar nie zostanie Kupującemu odesłany na koszt Sklepu.

Gwarancja oraz rękojmia nie obowiązują gdy towar został uszkodzony mechanicznie z przyczyn, za które Sklep nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności wskutek nieprawidłowego używania.

RODO polityka prywatności

Administratorem danych osobowych Klientów jest Wojciech Walczyk, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą firmy Gsm-Spec Wojciech Walczyk ul.Dietla 97, 31-031 Kraków, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 6792614487, nr REGON:356907833 (dalej zwany Gsm-Spec).

RODO to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). RODO określa zasady przetwarzania danych osobowych Klienta, które stosuje Gsm-Spec.

Dane osobowe Klientów, tj. imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, a w przypadku Klientów prowadzących działalność gospodarcza także nazwa firmy oraz numer NIP - będą przetwarzane w związku z koniecznością wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną a także umowy sprzedaży, których Klient jest stroną, oraz dla podjęcia czynności przed zawarciem umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO), a podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla zawarcia i wykonania powyższych umów z firmą Gsm-Spec oraz świadczenia usług przez Gsm-Spec. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji obowiązków wynikających z umów zawartych z Klientem, a po tym okresie do przedawnienia roszczeń wynikających z tych umów.

Dane osobowe Klientów, tj. nr PESEL, a w przypadku Klientów prowadzących działalność gospodarczą numer NIP - będą przetwarzane na podstawie zgody Klienta (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) w celu weryfikacji wiarygodności płatniczej Klienta za pośrednictwem Krajowego Rejestru Długów prowadzonego przez Biuro Informacji Gospodarczej S.A.; podanie danych jest dobrowolne, lecz jest niezbędne dla zawarcia i wykonania umów z naszym serwisem GsmSpec, a dane będą przetwarzane w tym celu do momentu cofnięcia udzielonej zgody.

Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i prawo przenoszenia danych.

Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Jeżeli podstawą przetwarzania danych Klienta jest wyrażona zgoda, Klient może w każdym czasie cofnąć zgodę, co nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Dane Klienta mogą być udostępnione podmiotom uczestniczącym w wykonaniu umowy sprzedaży, w szczególności podmiotowi świadczącemu usługi kurierskie, podwykonawcom serwisu Gsm-Spec w zakresie działań marketingowych, Biura Informacji Gospodarczej S.A.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Wszelkie spory wynikłe z zawartych umów sprzedaży towaru rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla firmy Gsm-Spec.

W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa, w tym przepisu Kodeksu Cywilnego.

 


Przejdź do strony głównej